700,000 ریال
خواندن قسمتی از کتاب

خپل‌السلطنه‌ها و لندوک‌الدوله‌ها

آقای دوبل که مدتی بود با انگشت‌هایش روی رومیزی ضرب گرفته بود، گفت: «چقدر یواش غذا می‌خوری!» تری گفت: «با من که نیستی بابا!» «نه منظورم تو نیستی، با مادر و برادرت هستم.» به‌سختی می‌شد خانواده‌ی متحد و هماهنگی مثل خانواده‌ی آقای دوبل پیدا کرد. خانم و آقای دوبل خودشان را وقف یکدیگر کرده بودند و برای دو پسرشان جانشان در می‌رفت. دو پسر کوچک آن‌ها، ادموند و تری، اغلب با هم دعوا داشتند، البته این را هم در نظر بگیرید که پسربچه‌های ده - یازده‌ساله قدیس نیستند، اما بدون همدیگر نمی‌توانستند زندگی کنند.
مشخصات کتاب
نویسنده آندره موروا
مترجم پریا لطیفی‌خواه
ناشر پریان
نوبت چاپ چاپ دوم 1396
تعداد صفحات 132
موضوع داستان فرانسوی - داستان کودکان - داستان علمی - تخیلی
دانلود خلاصه کتاب http://parianpub.com/Content/Images/uploaded/%D8%AE%D9%BE%D9%84%20%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%B7%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7.pdf
درباره کتاب

در مجموعه‌ی انتخاب پریان بر آثار کوتاه و بلند فانتزی و علمی- تخیلی متمرکز شده‌ایم و قصد داریم آثار شاخص این دو ژانر و زیر شاخه‌های آنها را عرضه کنیم. معیارمان در این آثار، فقط پرفروش بودن یا جایزه بردن آنها نبوده است، بلکه آثاری را انتخاب کرده‌ایم که خواندنشان برای شناخت بیشتر این دو ژانر لازم تلقی شده است. این آثار انتخابِ ماست، انتخاب پریان، ولی از شنیدن نظرات اهل فن برای پربارتر شدن مجموعه استقبال می‌کنیم.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند