980,000 ریال
خواندن قسمتی از کتاب

یاقوت در دود

در بعد از ظهری سرد و گرفته در اوایل اکتبر سال 1872، درشکه‌ای بیرون دفتر شرکت کشتیرانی لاکهارت و سِلبی، واقع در مرکز تجاری لندن ایستاد. دختری بیرون آمد و کرایه را پرداخت. حدوداً شانزده ساله بود؛ تنها، و با زیبایی غیرمعمول. باریک‌اندام و رنگ‌پریده بود، لباس عزا به تن داشت و روی گلوله‌موی بلوند سرکشش که باد آن را شل کرده بود، کلاه سیاهی سر کرده بود.
مشخصات کتاب
نویسنده فیلیپ پولمن
مترجم فرناز خوشبخت
ناشر پریان
نوبت چاپ چاپ اول 1394
تعداد صفحات 271
موضوع داستان‌های کودکان انگلیسی
دانلود خلاصه کتاب http://parianpub.com/Content/Images/uploaded/%DB%8C%D8%A7%D9%82%D9%88%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D9%88%D8%AF.pdf
درباره کتاب

سالی لاکهارت دخترک شانزده ساله‌ای است که پدرش را تازه از دست داده و حالا باید با ماجراها و آدم‌هایی غریب دست‌وپنجه نرم کند تا از راز مرگ پدر و وقایعی دیگر پرده بردارد. داستانی خواندنی پر از نامه‌های پر رمز و راز و خیایان‌های مه گرفته و رازآلود. جواهری آغشته به خون.

فیلیپ پولمن (1946) در نوریچ انگلستان متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی زبان انگلیسی از دانشگاه کالج اکستر در آکسفورد است. نویسندگی حرفه‌ی اصلی اوست. از او کتاب‌های نیروی اهریمنی‌اش، پل شکسته، کوکی، مترسک و خدمتکارش و کنت کارلشتاین به فارسی ترجمه شده و اینک با خواندن این داستان به زوایای جدید از دنیای خیالی او پی می‌برید.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
خریداران این کتاب، کتاب ها زیر را هم خریده اند