300,000 ریال
خواندن قسمتی از کتاب

روزی روزگاری در شمال | آکسفوردِ لایرا

بالن باری فرسوده از دل بارانی سیل‌آسا بر فراز دریای سپید بیرون آمد، ارتفاعش داشت به سرعت کم می‌شد و در بادِ شدیدِ شمال غرب به نوسان درآمده بود، در این حین هوانورد داشت بادنماها را مرتب می‌کرد و سعی داشت شیر گاز را تنظیم کند.
مشخصات کتاب
نویسنده فیلیپ پولمن
مترجم فرزاد فربد
ناشر پریان
نوبت چاپ چاپ اول 1394
تعداد صفحات 152
موضوع داستان‌های کودکان انگلیسی
دانلود خلاصه کتاب http://parianpub.com/Content/Images/uploaded/%D8%A2%DA%A9%D8%B3%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7.pdf
درباره کتاب

داستان روزی روزگاری در شمال چندین سال قبل از ماجراهای مجموعه‌ی نیروی اهریمنی‌اش اتفاق می‌افتد و در آن با شخصیت و پیشینه‌ی سام اسکورسبی و یورک بیرنیسون، خرس زره‌پوش، بیشتر آشنا می‌شویم.

ماجرای آکسفورد لایرا دو سال پس از وقایع مجموعه‌ی نیروی اهریمنی‌اش اتفاق می‌افتد. زمانی که زندگی لایرا و شیتانش پنتالایمون پس از تلاطم‌های فراوان حالا با سکون و آرامش همراه است. اما اتفاقی غریب این آرامش را از بین می‌برد.

فیلیپ پولمن (1946) در نوریچ انگلستان متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی زبان انگلیسی از دانشگاه کالج اکستر در آکسفورد است. نویسندگی حرفه‌ی اصلی اوست. کسانی که از خواندن شاهکار او «مجموعه‌ی داستانی نیروی اهریمنی‌اش» لذت برده‌اند، اینک با خواندن این دو داستان که مربوط به همان مجموعه است، به زوایای جدیدی از دنیای خیالی‌اش پی می‌برند.

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند