500,000 ریال
خواندن قسمتی از کتاب

کابوس باغ سیاه

آنچه در پی می‌آید، برخاسته از خوابی‌ست که تصویرهایش در یک نیم‌شب تا پگاهِ پاییزی در ذهن من نقش بسته‌اند؛ چنان نیرومند و شفّاف که گویی شبانه رخدادی راستین و نه خوابی وهم‌آلود بوده است! این کابوس، همچون یک نمای بلند سینمایی با قاب‌بندی دقیق، چنان بر روانِ من نشست که وقتی از خواب برخاستم، با وحشت به نیم‌تاریکِ سقفِ بالای سرم نگریستم و زیر لب چنین زمزمه کردم: «این... از هراس‌انگیزترین داستان‌های جهان خواهد شد!»
مشخصات کتاب
نویسنده آرمان آرین
ناشر پریان
نوبت چاپ چاپ اول 1396
تعداد صفحات 95
موضوع داستان فارسی
دانلود خلاصه کتاب http://parianpub.com/Content/Images/uploaded/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B3%20%D8%A8%D8%A7%D8%BA%20%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87.pdf
درباره کتاب

«می‌دانم که این‌جا روی این بلندی، هوای خوش و باغ خرّمی داری که نمی‌خواهی از آن دل بکنی... ولی یادت نرود که قسم خورده‌ای وفادار باشی. می‌دانی که سزای خیانت به مُلک و مَلِک چیست؟»

«بله! ولی من فقط می‌خواهم که این‌همه سال زحمت‌مان توی این باغ از بین نرود... بیا و اجازه بده تا من مطمئن بشوم که کتاب با آن‌ها نیست»

«بس است! من مدت‌هاست که مطمئن شده‌ام... این را بگیر و امشب کار پسرک را تمام کن. تمامش کن چون فردا صبح بعد از این‌که پرونده‌اش مختومه شود، احساساتت را لازم داری برای باغچه‌ی بعدی!»

آرمان آرین، زاده‌ی 1360 کارشناس ارشد سینما از دانشکده‌ی سینما- تئاتر تهران است و اینک به‌طور تمام‌وقت به نویسندگی می‌پردازد. کتاب‌هایش همگی مضامین اسطوره‌ای، تاریخی، دینی و عرفانی دارند و نوشته‌های او تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند؛ از جمله: جوان‌ترین برنده‌ی کتاب سال ایران 1384- شورای کتاب کودک- IBBY دانمارک 2008- جوان ماندگار ادبیات 1387 جشنواره‌ی قابی برای جوانی- شاهنامه‌پژوه برگزیده و جوانِ سال 1389 بنیاد فردوسی و...

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند